امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۶/۱۱- ۱۲:۳۵ - مشاهده: ۵۲

بازدید از بندر سالیانکا در آستراخان

بازدید سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه از بندر سالیانکا در آستراخان

بازدید هیئت‌های سفارت و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در آستراخان و کازان به ریاست دکتر جلالی سفیر کشورمان در روسیه از بندر ایرانی سالیانکا در آستراخان با هدف بررسی وضعیت فعلی و امکانات این بندر انجام شد. در این بازدید، ضمن آشنایی با ظرفیت‌های بندر سالیانکا، در مورد راه‌های تقویت روابط تجاری و اقتصادی میان ایران و روسیه از طریق این بندر گفتگو کردند.

بندر سالیانکا به عنوان یک نقطه کلیدی در حمل و نقل دریایی و ترانزیت کالا بین دو کشور، نقش مهمی در تسهیل تجارت دارد. در این بازدید، جناب سفیر به بررسی امکانات موجود، زیرساخت‌های بندری، و نحوه ارائه خدمات به کشتی‌ها و محموله‌ها پرداختند. همچنین، راهکارهایی برای افزایش کارایی بندر در حوزه لجستیکی مورد بحث قرار گرفت.

این بازدید با هدف تقویت همکاری‌های اقتصادی و تجاری با روسیه انجام شد و به عنوان یک گام مهم در جهت افزایش تعاملات و ارتقای روابط دو جانبه محسوب می‌شود.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما