امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۲/۲۲- ۱۵:۲۴ - مشاهده: ۱۰۷

حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان در مراسم گل گذاری به مناسبت روز 9 می (روز پیروزی)

در تاریخ#160 19 اردیبهشت 1403 (8 ماه می 2024) در آستانه روز پیروزی (9 می)، سرکنسول جمهوری ایلامی ایران در آستراخان در یادمان آتش جاویدان در باغ برادری شهر آستراخان حاضر شد.#160در این مراسم#160مدیران و کارمندان سایر کنسولگری‌های مستقر در شهر آستراخان از جمهوری قزاقستان و ترکمنستان نیز حضور داشتند و با گل‌گذاری در این محل، یاد قهرمانان جنگ#160جهانی دوم را با یک دقیقه سکوت گرامی داشتند.

سرکنسول کشورمان پس از گل‌گذاری در حاشیه این مراسم با رسانه محلی آستراخان 24 به شرح  زیر مصاحبه نمود. متن مصاحبه به شرج زیر است:
        جا دارد امروز را به مردم بسیار خوب فهیم و خون‌گرم آستراخان تبریک بگویم. من از این لحاظ که مردم روسیه و آستراخان خوشحال هستند و شادی می‌کنند خوشحال هستم، اما اگر به تاریخ برگردیم علیرغم اعلام بی‌طرفی کشورمان در جنگ جهانی دوم، این جنگ، روزهای خوبی را برای ملت ما رقم نزد. من همین جا به روح بلند سربازانی که هم اکنون در میان ما نیستند سلام می‌فرستم. بسیار خوشحال هستم که مناسبات ایران و فدراسیون روسیه مناسبات بسیار نزدیکی تبدیل شده بنابراین ما در شادی‌های همدیگر شرکت می‌کنیم و برای موفقیت هر دو کشور از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

تصاویر

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما