امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۳۰- ۲۲:۳۱ - مشاهده: ۱۴۵

اعلام همبستگی قاطع تجار ایرانی مقیم آستراخان با اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق

صبح امروز پنج شنبه 30 فروردین 1403 تعدادی از تجار ایرانی مقیم آستاراخان روسیه به صورت داوطلبانه در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در آستراخان حاضر و همبستگی خود را با اقدام نظامی اخیر جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام نمودند.

    در این جلسه که در فضایی آکنده از روحیه مقاومت و ظلم ناپذیری مردم ایران برگزار گردید، تجار ایرانی با اشاره به تجری و جسارت رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت کشورمان در دمشق  و حمایت‌های بی‌شرمانه امریکا از این اقدام، یاد شهدای کشورمان را گرامی داشتند و بر ایستادگی در مقابل متجاوزین تاکید نمودند.  تجار ایرانی از پاسخ موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران استقبال و از نیروهای نظامی‌کشورمان در برنامه‌ریزی این این اقدام دقیق و قاطع تشکر و قدردانی نمودند. تجار و بازرگانان ایرانی  همچنین اعلام کردند که مردم ایران حتی در خارج از کشور و با هر دیدگاه و سلیقه ی سیاسی در بحث دفاع از کشور متحدند و تعدی به خاک کشورمان را به هیچ وجه بر نمی‌تابند.
     مهدی آکوچکیان سرکنسول کشورمان با تشکر از این اقدام خودجوش از سوی بازرگانان ایرانی به دلایل و دستاوردهای اقدام نظامی اخیر کشورمان پرداختند و با محکوم کردن کشتار بیش از 35 هزار نفر از مردم غزه و ۱۴ هزار کودک آن را لکه ننگی بر دامان مدعیان حقوق بشر به ویژه امریکا و چند کشور اروپایی دانست.
     سرکنسول کشورمان  با اشاره به اینکه عدم پاسخگویی به رژیم صهیونیستی در قضیه حمله به سفارتمان در دمشق موجب جسارت بیشتر آن رژیم وحشی و کودک کش علیه ایران می‌شد، بر آمادگی کامل نیروهای نظامی‌کشورمان برای پاسخ مجدد در صورت هرگونه حماقت از سوی رژیم صهیونیستی تاکید نمود.
    تجار ایرانی نیز هر کدام ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای مسلح سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران بر ایستادگی در مقابل دشمنان ایران مانند رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

تصاویر

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما