امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۹- ۱۶:۵۹ - مشاهده: ۶۶

برگزاری همایش مشترک‌ سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، استانداری آستراخان روسیه و استانداری گیلان:

به همت سرکنسولگری کشورمان در آستراخان روسیه، نشست وبیناری مشترک بررسی راه‌های توسعه مناسبات میان استانداریهای گیلان و آستراخان با حضور مهدی آکوچکیان سرکنسول کشورمان در آستراخان، دنیس آفاناسیف رییس دولت استان آستراخان و حسین محمدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان برگزار گردید.

 سرکنسول کشورمان در این همایش با اعلام حمایت همیشگی سرکنسولگری از تقویت همکاری‌ها بین دو استان، خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود در استان گیلان و آستراخان در زمینه‌های سرمایه گذاری مشترک در مناطق آزاد، توسعه گردشگری، فعال سازی سرای تجاری ایرانیان آستراخان و برقراری پرواز مستقیم میان رشت - آستراخان گردید.

در این همایش وبیناری آقایان دنیس آفاناسیف رییس دولت آستراخان و حسین محمدیان معاون هماهنگی اموراقتصادی هریک جداگانه با برشمردن ظرفیت‌های موجود در استان‌های خود آمادگی برای ارتقای مناسبات در زمینه‌های مختلف را ابراز نمودند.

بر اساس جمع بندی نشست مذکور مقرر گردید تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری طرفین دومین همایش مشترک‌ وبیناری را با هدف اتخاذ تصمیمات لازم برگزار نمایند.

شایان ذکر است همایش مذکور با حضور مدیران مختلف استان گیلان و وزرای دولت محلی استان آستراخان برگزار شد و هریک از آنان طی گزارشی به معرفی ظرفیت های موجود در حوزه فعالیت تحت مسئولیت خود پرداختند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما