امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۳- ۱۵:۵۶ - مشاهده: ۱۰۵

برگزاری مراسم ویژه عید سعید فطر در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در آستراخان

همزمان با فرارسیدن ماه شوال و عید سعید فطر مراسم ویژه عید سعید فطر و با حضور اقشار مختلف ایرانی‌های مقیم آستراخان در محل اقامتگاه سرکنسول سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در آستراخان مراسم ویژه عید سعید فطر برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف ایرانی‌های مقیم آستراخان در محل اقامتگاه سرکنسول برگزار گردید ابتدا نماز عید فطر برگزار شد. مهدی آکوچکیان در خطبه‌های نماز عید، با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر آن را روز شادی مومنین از پاکی و وارستگی از صفات اخلاقی ناپسند دانست و بر حفظ آن در  طول سال تأکید نمود.

وی در خطبه دوم، مهمترین مسأله روز دنیا را مسأله فلسطین دانست و اظهار داشت در این ماه مبارک اگر به خودمان آمده باشیم نمیتوانیم در این موضوع بی تفاوت باشیم. همه باید در حد توانمان برای رساندن پیام‌ مظلومیت فلسطینیان رسانه باشیم.

مهدی آکوچکیان همچنین تأکید نمود که موضوع غزه باعث شد که وحشی گری رژیم غاصب اسرائیل بر همگان در جهان روشن شود.

حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارتمان در دمشق موضوع بعدی سخنان سرکنسول کشورمان بود. سرکنسول کشورمان این حمله را بزدلانه و اوج درماندگی رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های پیاپی خود در غزه و منطقه و جهان دانست.

در ادامه همگی مهمان سفره صبحانه روز عید شدند و مسابقات ورزشی برگزار گردید.

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت عید سعید فطر و گرامی‌داشت شهدای غزه در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در آستراخان

به مناسبت عید سعید فطر و با گرامی‌داشت یاد شهدای غزه، مسابقات ورزشی در رشته‌های والیبال ویژه آقایان و پینگ پنگ، دارت و فوتبال دستی ویژه بانوان و نوجوانان در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در آستراخان برگزار گردید.

در مسابقات والیبال چهار تیم مزین به نام شهدا (شهید سلیمانی، شهید زاهدی فر، شهید، احمدی روشن و شهید خرازی) با هم به رقابت پرداختند.

در پایان به برندگان مسابقات جوایزی اهدا گردید.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما